zondag 22 februari 2009

WIJ ZOEKEN NOG GOEDE MEDEWERKERS.....



Keys & Chords (www.keysandchords.com) is nog op zoek naar knappe medewerkers voor:

cd-besprekingen
dvd-besprekingen
concerten
festivals
artikels
e.v.a.

Onze richtingen zijn vrij uiteenlopend en kunnen alle aspecten van de hedendaagse populaire muziek bevatten. Rock, blues, populaire jazz, metal, country & western, disco, soul, Americana, singer-songwriters.... je vindt het hier allemaal terug. Zoals je dus kunt merken zijn wij niet écht narrow-minded en proberen we in deze vorm een zo'n groot mogelijke doelgroep te bereken. 
Maar daarvoor hebben we nog enkele uitstekende pennen, of computerklavieren, nodig.

Indien u meer info wenst, contacteer dan:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

My Back Pages

Over mij

Mijn foto
Wat valt er nog meer over mij te vertellen dan dat ik hou van lekkere sixties en begin seventies muziek en dat dit soort muziek helaas niet meer gemaakt wordt. Mijmerend denk ik iedere dag terug aan de dagen van plezier toen nog veel mocht en kon maar dat nu helaas niet meer kan.